Årsmøteprotokoll 2018
Referat fra årsmøtet 19. august 2018.
Til stede: Ove Silkoset, Berit Silkoset, Karin Ruud, Gunhild Grønvold, Odd Even Fylling, Anne Grethe R. Vigeland, Bjørg Risberg, Nils Hoffman, Pål Vigeland, Ragnhild Nordby og Liv Burud.
- Styreleder Anne Grethe ønsket velkommen. Årsmøtet skulle heretter holdes omkring midten av august, og vedtektene måtte endres.
- Et innkommet forslag tok opp om foreningen skulle overta Arbeider'n. Det ble opprettet en arbeidsgruppe som skulle undersøke drift, kostnader, eierforhold og mulig samarbeid med DNT Finnskogen og Omegn.
- Årsberetningen ble lest og godkjent med en tilføyelse om besøket ved Risbergets første skogfinske bosetting. Regnskapet ble gjennomgått uten kommentarer.
- Kulturdagen 15. september skulle ha tømmerfløting, foredrag, natursti, aktiviteter, kafé og utlodning.
- Årsmøtet diskuterte videre kafédrift og takket medlemmene som hadde bidratt.
- Videre planer omfattet slektshistorie, motti og flesk, fotoutstilling og digitalisering av bilder.
- Medlemskontingenten ble videreført med 100 kroner per person og skulle følge kalenderåret.
- Ingen hadde frasagt seg verv, og styret fortsatte.
Referent: Liv Burud, 27. august 2018